Majson, jakos umknela mi twoja OI, zaje fajne mody
Uszczelka pod głowicą? Doradźcie
Zwiń
X
-
Uszczelka pod głowicą? Doradźcie
Właściwie jestem niemal pewien, że to uszczelka. Wszystko zaczęło się od tego, że przy sprawdzaniu oleju zauważyłem "mleko" na korku od oleju, jednak bardzo się tym nie przejąłem - ostatnio dużo jeździłem na krótkich odcinkach, do tego mam zalany Castrol Magnatec, który podobno zawsze zostawia "mleko". Jednak po kilku dniach samochód zaczął się dopominać o płyn chłodniczy (migająca kontrolka temperatury silnika i trzy piski przy uruchomieniu). Faktycznie, w zbiorniczku płynu było poniżej minimum i wydał mi się jakiś taki dziwny, jakby czymś zanieczyszczony. Kupiłem płyn G12, zalałem i myślałem, że już po sprawie. Jednak po dwóch dniach samochód znów zaczął dopominać się o płyn. Do tego zauważyłem, że kopci na biało, niezależnie od tego, czy silnik jest zimny czy ciepły i przy jakich obrotach pracuje. Czy ktoś może mi powiedzieć, ile w przybliżeniu może kosztować wymiana uszczelki w tym silniku? Na co zwrócić jeszcze uwagę przy wymianie, tzn co ewentualnie od razu wymienić, żeby za jakiś czas znów nie rozbierać głowicy? Uszczelniacze na wałku rozrządu, uszczelniacze zaworów, uszczelki kolektorów, może coś jeszcze?
-
-
Zamieszczone przez HemaNUszczelniacze na wałku rozrządu, uszczelniacze zaworów, uszczelki kolektorów, może coś jeszcze?
Komentarz
-
-
Robiłem cały rozrząd 1000 km temu (pompa, pasek, napinacz), więc chyba dam sobie z tym spokój. Raczej oddam samochód do warsztatu, nie mam narzędzi ani kanału. To, że się planuje głowicę przy wymianie uszczelki to wiem . Najbardziej obawiam się, że będzie to pęknięty blok albo głowica, wtedy trzeba będzie jeszcze szukać jakiegoś spawacza :evil: . I tak na pewno trzeba wymienić olej i filtr oraz wymyć układ chłodniczy <wall>. Dzięki za rady.
Komentarz
-
Komentarz